donderdag 5 november 2015

Wat te doen met een meloen?

Eigenlijk zou de titel moeten zijn:"Wat te doen met heel veel tijd en een meloen" ? Want als ik deze schitterende meloenen zie dan denk ik zeker dat je behoorlijk veel vrije tijd moet hebben.  Maar dat niet alleen. ...ik denk dat je ook veel geduld moet hebben.  Het ziet er niet uit alsof je dit in een half uurtje last hebt. Onvoorstelbaar wat een mens voor moois kan maken van een watermeloen.
Vind jij het ook zo kunstig om dat te doen? 
 
Zo wil ik graag altijd als eerste bij een buffet zijn.  Niet omdat ik bang ben dat er niets voor mijn overblijft,  maar ik vind zo'n opgemaakte schaal met bv salade schitterend. En zeker als deze nog niet aangebroken is. Sommige mensen kunnen er echt schitterende kunstwerken van maken.  Ik zal eens even opzoek gaan op het Internet naar enkele foto's van zulke schalen.  Wordt vervolgd.
 
Liefs,
 
Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten