woensdag 9 december 2015

Katten? Soms zou je ze.....

Zoals je misschien wel weten hebben wij 7 poezenbeesten. Meestal ben ik erg blij met ze. ..maar in deze tijd van het jaar kan ik ze soms wel eens schieten. 
 
Waarom?  Kijk maar eens naar de foto's.  Deze twee foto's zijn in twee dagen tijd gemaakt.  De eerste keer lag Lady iets hoger.  Waarschijnlijk lag het toch niet zo lekker tussen de hekjes. Nu schuift madam de losse onderdelen aan de kant zodat ze beter kan liggen. Dat ik bij thuiskomst mopper lijkt haar niets uit te maken. 
 
Minoes is er een aantal keren afgeplukt en weet dat het niet mag.  Dat betekent niet dat ze het ook niet doet.  Alleen schiet ze er snel vanaf als ik binnen kom. Vandaar dat ik ook geen foto van Minoes kan maken. Gelukkig laten de andere katten ons kerstdorp met rust. En tot op heden staat mijn kerstboom ook nog rechtop. Zouden ze het na al die jaren dan toch leren?  Zou ik ze volgend jaar dan alleen maar lief en leuk vinden? Ik hoop het maar.
 
Ken je mijn "probleem"? Kan je er stiekem ook wel om lachen? Ik wel hoor. Ik mopper wel maar geniet volop van mijn draakjes.
 
Liefs,
 
Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten