vrijdag 25 december 2015

Konijnen en kerst

Laatst kwam ik het mooie kerstrecept tegen op Facebook. Ik zag de foto van het konijntje met zijn kerstmutsje op zittend in een pan en had in eerste instantie zoiets van....moet dat nou echt op Facebook? Maar ik kon mijn nieuwsgierigheid toch niet bedwingen en terwijl ik het aan het lezen was begon ik al een vermoeden te krijgen hoe het af zou gaan lopen.
Diezelfde dag kwam ik ook nog de foto tegen. Ik zou ook nog wel een foto van een broer of zus kunnen toevoegen.  Minoes zou niet misstaan naast deze twee schatjes. Dit soort foto`s en afbeeldingen bewaar ik altijd . Ik wacht dan dat ik een aantal dingen heb die bij elkaar passen.
 
Altijd weer leuk om een blogje mee te vullen. Natuurlijk mag een foto van Bonte Koe niet missen. Met zijn ondeugende toetje wordt hij steeds vaker Toet genoemd. Het maakt meneer niet uit, als hij z`n natje en z`n droogje maar krijgt en af en toe op schoot mag vindt hij het wel prima.
Wat heerlijk als je zo`n leven hebt als onze katten. Als ze in de ren naar buiten willen hou ik de deur open, willen ze twee minuten later weer naar binnen sta ik weer op om ze binnen te laten. En dat het liefst allemaal om de beurt. Eten en drinken in overvloed. Als zij geaaid willen worden of op schoot willen dan is er altijd wel iemand die in de houding gaat zitten. Tjsa,,,,een kattenleven is zo gek nog niet. ( Als je in mijn huis woont of aan mijn zorg bent toevertrouwd)
 
Liefs ,
 
Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten