zaterdag 26 december 2015

Onze sul

Karel is zo'n ongelofelijk lieverd.  Hij vind alles goed.  Zolang je hem maar aanhaald en als hij op schoot mag liggen hoor je hem niet.  Als zijn nagels geknipt moeten worden dan neem ik hem op schoot en op mijn gemakje kan ik mijn gang gaan met de nagelknipper. Wel grappig dat hij zelf de nagels van zijn achterpoten afbijt en ik dus alleen maar de nagels van zijn voorpoten hoef te doen.
 
Tijdens het maken van deze foto lag hij bij mij op schoot. We zagen een hond met een kerstmuts op tv. We kwamen op het idee dat dat Karel ook wel leuk zou staan, maar bij gebrek aan een kerstmuts werd het een sok die klaar lag om een sneeuwpop van te maken. Het maakt Karel niet uit, zolang hij maar aandacht krijgt. En als hij geen aandacht krijgt dan eist hij het gewoon op door op de laptop te gaan liggen, Onze lieve sul.

Heb je ook zo`n lief huisdier?
Geniet er dan vooral van.
Liefs,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten