dinsdag 5 januari 2016

Amateur zender

Jaren geleden waren er veel "piraten" zenders . Een ervan was de Tornado. Ik luisterde er regelmatig naar. Wat ik leuk vond waren de verzoekjes die mensen hadden met een verhaaltje erbij waarom juist die plaat of waarom juist voor die ene persoon dat nummer gedraaid moest worden. 
 
Ik had toen geen idee dat een van de amateurs  die dit deed later mijn lief zou worden. De Tornado werden uit de lucht gehaald en over was de pret. Het was tenslotte illegaal wat er gebeurde.
Deze sticker op de kelderdeur van mijn schoonmoeder is en stille getuigen.
 
Wie had het ooit gedacht dat ik met een zendpiraat zou trouwen die ook nog eens hard rock en heavy metal draaide . Ik niet.  Maar inmiddels is hij al ruim 25 mijn echtgenoot. En muziek draaien en luisteren is nog altijd een van zijn hobby's.  Net als muziek maken.
 
Liefs,
 
Anita.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten