maandag 4 januari 2016

Speelgoed memories

Wie heeft er niet mee gespeeld? Die vreselijke kubus. Was je blij dat je een rijtje goed had of zelfs een heel vlak. Nog weer wat later kreeg je van dit soort oplospuzzels in verschillende kleuren en vormen.

En dan zo'n poppenwagen. Ik heb zo'n zelfde gehad maar dan in het groen.  Ik legde mijn cavia "Zwartje" erin en ging er mee wandelen. Zelfde cavia sliep ook in mijn bed.  Dit tot zeer grote ergenis van mijn moeder.

Mijn ergernis ontstond bij het hamertje tik speelgoed van mijn broertje.  Wat had ik daar een vreselijke hekel aan.  Ik vond het een enorme herrie maken en kon er niets leuks aan ontdekken.  Mijn broertje ramde er rustig op los.  Eenmaal alle houten staafjes er doorheen geramd werd het onding omgekeerd en kon het gemept op nieuw beginnen.

Ken of herken jij het speelgoed op de foto?  Heb je er zelf ook mee gespeeld?
Hopelijk heb je net zijn fijne jeugd gehad als ik?

Liefs,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten