maandag 18 januari 2016

Kleurkaartjes van lavendel

Een van de heerlijkste planten vind ik lavendel. Allereerst vind ik de geur lekker. Het is voor mij een ontspannende geur. Als wij een weekeind in een hotel zitten neem ik altijd lavendel badolie mee.  S avonds als we dan na een lange dag slenteren in een stad  of dorp eindelijk op onze hotelkamer komen laat ik het bad vollopen en zie je me het eerste uur niet meer. 

Maar ik vind niet alleen de geur van lavendel heerlijk,  ook de kleur is mooi.  Zoals jeugd kunt zien zitten er vele kleuren in de verschillende lavendel foto's.

Kun jij ook zo genieten van al die verschillende kleurnuances? Ik zie volgens verschillende testen de kleinste verschillen. En geniet erg van kleuren in de natuur.  Ik zal zo nog een aantal verschillende kleuren bij elkaar zoeken zoals ik nu van de lavendel gedaan heb.

Liefs,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten