maandag 29 februari 2016

30 day Photography challenge dag 7 Foto van fruit

Vandaag is de uitdaging plaats een foto van fruit. Nu heb ik er wel een aantal al geplaatst van mooi uitgesneden meloenen, dus ik vond dat er wat anders moest komen. 

Het eerste waaraan ik dacht was de tak met kiwi`s uit de tuin bij mijn ouders. Terwijl ik aan het zoeken was naar die foto kwam ik ook de onderste foto tegen. Het is een foto uit de tijd dat ik de apen elke dag een voeder bal gaf en wat er dan zoal inging. Elke dag wisselde de samenstelling. Ik vond het altijd heerlijk om die ballen te vullen en te kijken welke groente of fruit als eerste gegeten werden. Over het algemeen wist ik per aap wel wat hij of zij lekker vond. 

Helaas zijn de apen vanaf december 2014 verhuisd en zijn er inmiddels al 5 overleden. Zo slecht was deze voedingsmethode waarschijnlijk toch niet. Vaak kregen ze er nog wel wat bij omdat pap vond dat ik te weinig voerde.Maar dan hadden ze alle voedingstoffen die zij nodig hadden al wel binnen.


Wat is de volgende uitdaging ? Een foto van een slechte gewoonte. Dat word een lastige opdracht.
Je ziet het antwoord vanzelf.

Liefs,

Anita


Geen opmerkingen:

Een reactie posten