zondag 7 februari 2016

Simpele popjes

Ik ben al een tijdje opzoek naar simpele  patronen om popjes te maken van vilt.  En laatst kwam ik dit boekje bij de kringloop winkel toevallig tegen. Ik keek naar de prijs: 30 cent. Tsja daar kon ik hem niet voor laten liggen.

Helaas zijn het wel allemaal popjes met een houten hoofd.  Dat vind ik toch niet zo mooi. Het ligt er een beetje aan hoe klein de hoofdjes moeten worden. Hele ienimienie hoofdjes zijn lastig om te maken. Dan toch maar en wollenbal of een houten kraal. Maar misschien kan ik de hoofden wel maken van tricot. 
Het hele alfabet staat erin. Eigenlijk is dit bedoelt om mobiele te maken maar ik kan deze gebruiken voor het versieren van de fotoalbums . Zo heeft het boekje voor mij nog meer mogelijkheden.
Binnenkort zal ik wel wat creaties laten zien die ik gemaakt heb met behulp van voorbeelden uit dit boekje. 

Ben jij ook altijd creatief bezig?
Dan hoef je je niet te vervelen.

Liefs,

Anita


Geen opmerkingen:

Een reactie posten