woensdag 9 maart 2016

30 day Photography challenge dag 17 foto van technology

Technologie is voor mij een redelijk vaag begrip. Tsja tv, radio, mobiele telefoons, maar om daar nu een foto van te maken. Ik heb het opgezocht en kwam onder andere deze uitleg tegen:"Wetenschap die zich bezig houdt met het ontwikkelen van techniek en de bouw van daaruit voortvloeiende apparaten.
Als ik dat dan lees dan moet ik meteen aan deze foto van de afgelopen vakantie denken. Ik vind het nog altijd geweldig dat wij boten en vliegtuigen hebben.

Kijk dat vogels kunnen drijven en vliegen dat is zo, maar dat de mens ooit instaat was om iets wat wij van nature niet kunnen te bouwen zodat we het wel kunnen vind ik knap.

Wat is de volgende uitdaging ? Plaats een foto van je schoenen..
Je ziet het antwoord vanzelf.

Liefs,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten