donderdag 10 maart 2016

30 day Photography challenge dag 18 foto van jou schoenen.

De opdracht van van daar is plaats een foto van je schoenen. Nu heb ik helemaal niets met schoenen. Sterker nog, ik heb ronduit een hekel aan schoenen kopen. 

Waarom? Omdat ik nogal een brede voet heb en absoluut niet op hoge hakken kan lopen.Nu zijn haken in mijn werk ook niet handig, maar soms zou het wel leuk zijn als ik ze kon dragen.

Ik ben iemand die naar de winkel gaat twee of drie paar schoenen past en dan moet er eigenlijk al een paar bij zitten die goed zitten.

Om dat te compenseren heb ik deze foto in Duitsland gemaakt, Ik vind ze fantastische om te zien, maar dragen zal ik ze nooit.

Als ik gips wil dan gaat het me op deze haken lukken om daarin te komen.

Wat is de volgende uitdaging ? Plaats een foto van iets oranjes.

Je ziet het antwoord vanzelf

Liefs,

Anita.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten