vrijdag 29 april 2016

Plaats een foto van snelheid.

De uitdaging van vandaag is een foto te plaatsen van snelheid. Ik kan er zo snel niets anders bij bedenken dan deze foto. Als ik aan snelheid denk dan denk ik aan onze kater Karel. Met de snelheid waarmee hij papier versnippert en wc rollen sloopt. Mijn hemel, als je de wc deur open laat staan ziet je wc rol er binnen een minuut ongeveer zo uit als op deze foto. Op deze foto had meneer een pak papieren handdoekjes te pakken gehad.

Dit was de enige foto die bij mij binnenkwam bij het woord snelheid. Ik vond dit best een lastige uitdaging. Maar mochten jullie er nog meer kunnen bedenken dan hoor ik het graag.

De volgende uitdaging is een foto te plaatsen van wat ik ooit droeg.

Nou dat komt vast goed.

Liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten