zaterdag 30 april 2016

Plaats een foto van wat je droeg.

De uitdaging van vandaag is een foto te plaatsen van wat ik droeg. Nou dan komt dit idee direct in me op. Hier zie je een foto van onze trouwdag in 1990. Ik houd helemaal niet van jurken en rokken, maar  om nu tijdens het trouwen in een roek te lopen ging me at ver. Dus dan maar een witte jurk tot op de grond.

Dat deze foto gemaakt is komt doordat ik moest afkoelen. Ik was in verwachting van onze oudste zoon en bij het minste of geringste raakte ik oververhit en leek het alsof ik flauw zou vallen. Het gras was nog wat vochtig van de dauw zodat ik snel afkoelde en we weer verder konden met het maken van foto`s.

Het is niet de laatste keer dat ik een jurk gedragen heb maar erg vaak zul je het niet meemaken. Vandaar dat ik bij deze uitdaging meteen aan mijn trouwjurk moest denken.

De volgende uitdaging is een foto te plaatsen van een Nederlandse tekst. Wat moet ik me daar nu bij voorstellen? Een tekst van een muzieknummer? Of een spreuk die ik elke dag op Facebook plaats?
Het komt vast goed.

Heb jij ook een leuke uitdaging voor me in gedachte? Laat die dan onder dit blogje achter en ik zal proberen om eraan te voldoen.

Liefs,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten