vrijdag 17 juni 2016

Plaats een foto van blauw

De uitdaging van vandaag is een foto te plaatsen van "blauw". Op de foto`s zie je blauw, blauw en nog eens blauw. Ik vind de verschillende kleuren in de lucht en het water altijd zo geweldig om te zien.

Op de onderste foto zie je de kleurenkaartjes. Hieraan kun je zien dat er vele kleuren blauw zijn. Zelfs op een foto.

Deze pagina`s heb ik ook maar weinig versiert omdat ze al mooi genoeg zijn van zichzelf.

De volgende uitdaging is een foto te plaatsen van warmte. Geen idee wat ik daar nu bij moet plaatsen? Zwembad? Vuur? Zon? dat zijn de dingen die me te binnen schieten bij het woord warmte.

Het komt vast goed.

Hebben jullie nog meer leuke uitdagingen ? Laat het me dan weten want ik ben er bijna doorheen.

Liefs,

Anita


Geen opmerkingen:

Een reactie posten