donderdag 16 juni 2016

Plaats een foto van een verzameling

De uitdaging van vandaag is een foto te plaatsen van een verzameling.  Het eerste wat in mijn opkomt is en foto te plaatsen van al mijn jaartafel poppen. Maar dat is ook altijd hetzelfde. En de afgelopen tijd heb ik niet zoveel nieuws meer gemaakt. Maar wat dan hè?

Wat ik ook verzamel zijn peuter knutsels. En dan bij voorkeur gemaakt van verf handen of voeten. Hier zie je een kerstboom gemaakt van omtrokken handjes van onze peuters.
Ik heb op het werk een boek met erg veel voorbeelden die ik samen met de peuters gemaakt heb. Maar ik heb niet zo`n zin om daar nu naar toe te gaan om foto`s te maken. Dus ik moest wel even zoeken naar een paar foto`s. Maar het is me gelukt. Deze placemat / muismat/ schilderijtjes hebben we dit jaar gemaakt voor Vaderdag. Er was een jongetje dat echt niet wilden dat wij zijn voetjes gingen verven en toen hebben wij zijn handjes geverfd. Ook die vind ik erg leuk geworden.

Dus ik verzamel ook nog andere dingen dan alleen poppen.
De volgende uitdaging is een foto te plaatsen van "blauw".

Dat gaat vast wel lukken.

Liefs,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten