vrijdag 10 juni 2016

Plaats een foto van boodschappen doen

De uitdaging van vandaag is een foto te plaatsen van boodschappen. In eerste instantie dacht ik er over om foto`s te maken van mijn tassen vol met boodschappen. Maar ik kan me niet voorstellen dat iemand daarop zit te wachten.

De woorden "boodschappen doen" doet mij denken aan mijn oma. Ik moet een jaar of 4 geweest zijn dat ik samen met mijn oma mee mocht naar het dorp. Dat was voor mij een hele belevenis ook al woonden we er maar 100 meter vandaan. Ik kan me nog goed herinneren dat het dorp er toen zo uitzag. Op de eerste foto zie je nog net helemaal links in de hoek de eerste Albert Heijn van Barneveld, met daarnaast Jo Patat.
Op de tweede foto zie je de bakkerij waar oma altijd Spritsen kocht.

De laatste foto laat de Livera zien die er nu nog altijd zit. Wat ik me nu afvraag is of die bomen er nog altijd staan? Ik denk het niet, maar zeker weten doe ik het ook niet. Ik zal er de volgende keer eens opletten.

Dit is dus het dorp van vroeger waar ik nu nog mijn boodschappen doe.
De volgende uitdaging is een foto van stenen te plaatsen. Nu heb ik in mijn tuin behoorlijk wat stenen die de kinderen gezocht hebben. Maar dat zijn gewone kiezelstenen. Zoveel bijzonders is daar niet aan te zien. Ik moet er nog maar eens even over nadenken.

Heb je nog leuke uitdagingen? Laat het me dan weten dan zal ik ze proberen te volbrengen.

Liefs,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten