donderdag 9 juni 2016

Plaats een foto van speelgoed

De uitdaging van vandaag is een foto te plaatsen van speelgoed.   Ik heb een tijd moeten denken wat ik hier nu mee aan moet. Ik wist dat ik op mijn klapdoos  ( laptop )  nog ergens afbeeldingen had opgeslagen van dingen van vroeger.  Gelukkig ook van speelgoed.

De rolschaatsen doen me denken aan een geweldige tijd waarbij mijn vriendinnetje en ik samen in de markthal gingen rolschaatsen. Ik moet een jaar of 8 geweest zijn. De markthal had en mooie vlakke vloer. Dus dat rolschaatste veel beter dan op de stoep.

Het spelletje tetres doet me denken aan mijn laatste zwangerschap.  Ik kon niet veel meer dan liggen. En wat kun je liggend doen? Juist een computerspelletje spelen. Uren heb ik het gespeeld.  Na de bevalling was ik er al snel klaar mee.




Het muziekdoosje in de vorm van een clown doet me denken aan de tijd dat de kinderen klein waren en zij met muziek uit deze clown in slaap vielen.  De muziek ging steeds langzamer.  En dan maar hopen dat ze in slapen vielen en door bleven slapen.

Ook deze uitdaging heb ik vervuld. Het heeft me wel even gekost voor ik wist wat ik er mee moest. De volgende uitdaging is een foto te plaatsen van boodschappen. De uitdagingen worden steeds moeilijker.
Boodschappen? Wat moet ik daar mee?  Tassen vol met groente een fruit op de foto zetten?  Lijkt me dat jullie daar niet op zitten te wachten? Ik verzin wel wat.

Liefs,

Anita .

1 opmerking:

  1. Hallo Anita,

    Het muziekdoosje dat je hebt gefotografeerd heb je dat nog en wil je dat misschien verkopen? Ik heb zo'n doosje destijds gehad maar dat ging kapot en is weggegooid. Ik zoek er al tijden naar en ben helemaal verrast dat ik via Google bij jou uitkom. Belangrijk voor mij is wel dat het muziekje Brahm's Lullaby is.
    Ik hoor graag van je.
    Met vriendelijke groet,
    E. Boon

    BeantwoordenVerwijderen