zondag 5 juni 2016

Plaats een foto van een kapelletje

De uitdaging van vandaag is een foto te plaatsen van een kapel. Nu heb ik nog een blog waarop ik een tijd lang alle Mariakapelletjes plaatste die ik gefotografeerde, maar daar ben ik al een tijdje niet meer actief op. Dus ik heb van mijn kapellen blog de mooiste foto genomen.

De eerste foto heb je waarschijnlijk al vaker gezien. Het is namelijk mijn favoriete kapel. Deze staat in Netersel. Je kunt er koffie en thee drinken en even heerlijk rustig tot jezelf komen. De verlichting is zo schitterend. Dit is voor mij DE kapel.

De tweede kapel staat in Rips in de buurt van Venray. Ik heb de kapel in 2011 gefotografeerd. Voor de hele uitleg kun je kijken op mijn kapellen blog. http://mariakapelletjes.blogspot.nl/

Deze kapel vind ik zo geweldig omdat er op het schitterende hout snijwerk allemaal briefjes waren gestoken. Wat zouden er voor wensen opgestaan hebben? Zouden ze in vervulling zijn gegaan? Allemaal vragen die ik me stel als ik terugkijk naar deze foto.

De foto van de laatste kapel had eigenlijk als eerste moeten staan. Het is namelijk de kapel waarmee alles eens is begonnen. Ik had zo`n gebouwtje nog nooit gezien en in Rossem stond dit een eindje van de weg af. Ik vroeg mijn lief om te stoppen zodat ik het eens kon bewonderen en ontdekken van het voor mooi iets was. En daarmee was het fotograferen en de liefde voor Mariakapellen begonnen.

De volgende uitdaging is een foto te plaatsen van een huishoudklus. Lieve vilt vriendin, weet je dat het huishouden niet mijn favoriete hobby is? Maar oke, ik ga ook deze uitdaging aan.

Liefs,
Anita


Geen opmerkingen:

Een reactie posten