maandag 6 juni 2016

Plaats een foto van een huishoudelijke klus

De uitdaging van vandaag is een foto te plaatsen van een huishoudelijke klus. 

Pfff, het huishouden is nu net niet mijn hobby. Maar goed, ik heb een grote vriend als hulp in de huishouding en dat is mijn oranje rode stofzuiger. En die heb ik hard nodig met het haar van zeven katten. In het hele huis ligt vinyl dus dat is ook zonder stofzuiger wel schoon te houden, maar deze vriend maakt die huishoudelijke klus wel iets makkelijker.

De volgende uitdaging is een foto te plaatsen van vriendschap. Hoe kan ik aan deze uitdaging voldoen zonder mijn vriendinnen op de foto te zetten?
Hier moet ik nog maar eens even over na denken?

Weet jij nog leuke uitdagingen? Ik begin er een beetje doorheen te raken. Laat het me aub weten zodat ik nog een tijdje wat te doen heb op dit blog.

Liefs,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten