zaterdag 25 juni 2016

Plaats een foto van iets waar je trots op bent

De uitdaging van vandaag is een foto te plaatsen van iets waar ik trots op ben. Eerst dacht ik om een foto van "mijn mannen " te maken want daar ben ik super trots op.

Maar waar ik ook trots op ben is dat ik ooit de stap heb gemaakt om weer naar school te gaan. Ik was dat absoluut niet van plan, maar de directeur van de basisschool waar ik al een tijdje overblijfkracht was, vond het een verstandig idee en met de nodige "dwang" kreeg zij mij zo gek dat ik eraan begon. En ik genoot zo van studeren dat ik daarna nog een jaar ben door gegaan.

In september staat weer een korte cursus van een half jaar op me te wachten. Ik heb er weer zin in. Wie weet wat ik nog meer ga doen.

Liefs,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten