zondag 26 juni 2016

Plaats een foto van je favoriete wandelschoenen

De uitdaging van vandaag is een foto te plaatsen van mijn wandelschoenen.

Ik heb maar 1 paar echte wandelschoenen, dus zo moeilijk is het niet.
Ik heb deze schoenen alweer een tijdje. Als ik meer dan een paar kilometer ga lopen trek ik altijd twee paar sokken aan zodat de sokken niet over mijn huid schuren maar over elkaar. Sinds ik dat doe heb ik nooit meer pijnlijke voeten.

Eigenlijk zaten er gif groene veters in, maar dat gaat mij wat te ver. Dus ik heb ze vervangen voor zwarte waardoor dat hele felle groene er een beetje  af gaat. Op de foto lijkt het geel, maar het is bijna lichtgevend groen. Vreselijk!. Maar ze zaten zo lekker dat ik de kleur op de koop toe genomen heb.

Ook deze uitdaging heb ik behaald. De volgende? Nog geen idee, maar je ziet het vanzelf.

Liefs,
Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten