dinsdag 7 juni 2016

Plaats een foto van vriendschap

De uitdaging van vandaag is een foto te plaatsen van vriendschap. Ik zou niet weten welke foto ik hier zou moeten plaatsen zonder dat er andere op de foto staan die misschien wel helemaal niet op het world wide web gevonden willen worden. Ik vind dat dus echt ongepast dus doe plaats geen foto van vrienden of vriendinnen. Of het zou wederom een foto van dieren worden. Dus deze keer geen foto helaas.


Het eerste wat toen in me op kwam was het liedje " Vriendschap " van het goede doel. De tekst klopt helaas wel vaak. Vriendschap is inderdaad vaak een illusie. Zoals jullie misschien wel weten heb ik de laatste jaren behoorlijk wat voor mijn kiezen gehad. De mensen die dan overblijven en er echt voor je zijn worden snel minder. En ik moet je zeggen ik vind het ook wel prima.

Nu ik zo zit te type bedenk ik dat ik ook nog heel veel spreuken heb over vriendschap. Ik zal eens even zoeken. Ik heb er nog veel meer. De meeste zijn nogal negatief. Dus misschien komen die ooit nog wel een keer.
Deze uitdaging heb ik niet volbracht, maar ik hoop dat je toch een klein beetje tevreden bent?

Weet jij er nog een dan hoor ik het wel.
De volgende uitdaging is een foto te plaatsen van iets met de kleuren wit en geel. Pff geen idee. Maar dat komt wel.

Liefs,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten