maandag 4 juli 2016

Plaats een foto van iets wat op elkaar lijkt

Vandaag de uitdaging om iets te plaatsen wat op elkaar lijkt. Toen ik deze uitdaging kreeg wist ik direct elke foto`s ik daarvoor zou gaan gebruiken.

De bovenste is een foto en een schilderij dat we al een aantal jaren in de kamer hebben hangen. Nee het is geen waardevol schilderij, maar ik vond hem schitterend. Dat kwam omdat ik een tijdje daarvoor een aantal foto`s had gemaakt van een heide landschap waarin ik mijn zoon op de foto gezet had en het schilderij daar best wel een beetje op leek. De boom op de foto is kaal door een brand die er gewoed had, al zie je dat op de rest van de foto niet terug. Onvoorstelbaar dat de natuur zich zo kan herstellen. Ik blijf zowel het schilderij als de foto schitterend vinden.

De volgende uitdaging is een foto te plaatsen van vorst. Nu moet ik even zoeken want deze foto kan ik nu gelukkig even niet maken.

Liefs,

Anita



Geen opmerkingen:

Een reactie posten