vrijdag 30 september 2016

Plaats een foto van een speciale tijd

De uitdaging van vandaag is een foto te plaatsen van een speciale tijd. Ik moest direct aan de grote kerk in Lunteren denken. Dit was het eerste jaar dan mijn lief en ik samen woonde ons uitzicht. Helemaal links op de foto kun je het dak van ons appartementje nog net zien. 
De eerste weken werden we op zondag morgen wakker van het luiden van de klokken, later hoorde wij het niet meer. Alleen als de klokken geluid werden bij een begrafenis dan hoorde wij het. Maar het slaan elk half uur ben je zo aan gewent.
Hier wonen is een heerlijke en speciale tijd geweest. Hier richtte we voor het eerste een huisje in, kookte ik voor het eerst voor ons samen , deden we de afwas samen en hier vandaan zijn we getrouwd. En het grootste gedeelte van mijn zwangerschap heb ik hier doorgebracht. Hier liepen we naar beneden als het eten eens niet zo lekker was of wij geen zin hadden in te koken. Piet de Ruijgt had de vetpan toch aanstaan in de patatzaak. Altijd makkelijk.

De beneden verdieping is allang geen patatzaak meer, ook Piet is niet meer. Tegenwoordig halen we er ijs in de zomer maanden. Maar de mooie speciale herinneringen blijven als wij er even een ijsje zitten te eten.

Een heerlijke onbezorgde tijd.

Ook deze uitdaging is volbracht. Op naar de volgende.

Liefs,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten