donderdag 29 september 2016

Plaats een foto van het ouderlijk huis van je moeder

Ik heb aan mijn moeder gevraagd waar zij 
geboren is en gewoond heeft.  Mam is geboren in het bovenstaande pension. Dat was volgens mijn moeder toen (1944) heel gebruikelijk. Ze heeft een tijdje in Alphen aan de Rijn gewoond op de Rozenstraat en daarna zijn mijn opa en oma verhuisd naar Ede. Daarvan kan ik me nog heel vaag herinneren dat zijn op de Thomaslaan woonde. Mijn moeder heeft tot haar trouwen daar ook nog gewoond. Uiteindelijk zijn mijn opa en oma in het bejaardencentrum gekomen vlak bij het oude ziekenhuis en daar ook beide overleden. En is mijn moeder in Barneveld gaan wonen.
Zo deze uitdaging heb ik volbracht. Ik begin er een beetje doorheen te zitten. Helpen jullie mij?

Liefs,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten