zondag 4 september 2016

Plaats een foto van je favoriete toetje

De uitdaging van vandaag is een foto te plaatsen van mijn favoriete toetje.
Dit is mijn favoriete toetje en die eet ik bij restaurant "de Goudsberg ". Het is en warm noten taartje met walnoten ijs en slagroom.

Vorig jaar zaten wij op een camping in Lunteren en tijdens het slechte weer besloten we om bij restaurant de "Goudsberg"te gaan uit eten. Als toetje nam ik toen dit heerlijke "ijsje".  Het ijsje bleek geen ijsJE te zijn. Het was een bord vol waarop ik eigenlijk niet gerekend had. Dus dit jaar had ik geen voorgerecht genomen omdat ik dit toetje toch echt wel heel erg lekker vond.

Deze uitdaging heb ik ook weer volbracht. Op naar de volgende. Welke uitdaging dat zal zijn weet ik nog niet. Ik moet nog toch echt op pad met mijn camera. Je ziet het vanzelf weer op mijn blog.

Liefs,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten