maandag 5 september 2016

Lila / paars scrapbook

Deze keer geen uitdaging maar een reportage van het maken van een mini "scrapbook" .
Deze keer heb ik gekozen voor paars/lila tinten. De meeste pagina's zijn gemaakt van behang. Ik heb ze versiert met 3d stansvellen. Ik heb ze dus niet 3d gemaakt maar alleen de onderdelen eruit gehaald die ik leuk vond.

Verder heeft elke kaart die er aan de bovenkant in gestoken zit verschillende lintjes. De kaarten zijn ook verschillende maten. In het boekje  kunnen totaal 21 foto's.
Er moet natuurlijk nog wat bij gescheven.  Dus het zullen geen 21 foto's worden. Maar het zou wel kunnen.
Verder moet het mini boekje nog op een pagina geplakt worden.  Ik ga het boekje dus niet als los boekje gebruiken. Maar het komt gewoon tussen mijn scrapbook pagina's in een hoes te zitten.
Het voordeel  van zo'n mini boekje is dat je veel foto's op weinig ruimte kwijt kunt.
Wat zal ik nu nog eens gaan maken?
Ik zit erover te denken om in een boekje vele verschillende technieken te buiken.  Dus flapje,  schuif kaarten, tags, hoekjes waar je een tag in kan 
schuiven,watervalpagina's,   uitvouw kaartjes en welke scrapbook technieken er allemaal al niet meer gebruikt worden. En dan al deze technieken samen laten komen in 1 boekje.
Jullie zien het vanzelf.

Ik hoop dat jullie het leuk vinden om te zien waar ik op dit moment mee bezig ben?

Geniet ervan.

Liefs,

Anita.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten