maandag 5 september 2016

Wandelen

Deze keer een blog zonder uitdaging.  Ik ga de laatste tijd vaak een eindje wandelen.  Ik ben begonnen met een blokje om een telkens ging ik wat verder.  Het verste wat ik tot nu toe achter elkaar gelopen heb is 14 kilometer.  

Vandaag  ben ik ook weer even op pad geweest.
Deze keer een wandeling zonder doel. Dat loopt toch niet zo fijn als dat ik ergens naar toe wandelen.  Vaak wandel ik naar mijn schoonmama voor een kopje koffie. Dat is en wandeling van ongeveer 8 kilometer. Het ligt eraan hoe ik loopt.

Vandaag heb ik dee het "Paradijs" gestruind en heb ik onderweg en paar foto's gemaakt. Overal vond ik al weer paddenstoelen.  Zou de zomer dan nu echt afgelopen zijn?  Neeeee. ...nog even een paar weken na zomer.  

Ik ben nog niet klaar voor de herfst en al helemaal niet voor de winter.

Ik probeer maar zoveel mogelijk te wandelen nu het weer nog een beetje lekker is.  Binnen zitten kan ik de hele winter nog.

Zie jij ook op tegen de winter?  Of vind je het juist heerlijk met kaarsjes aan en een dekentje op de bank?  
Vergeet vooral niet te genieten

Liefs,

Anita.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten