maandag 7 november 2016

Plaats een foto van de herfst

De uitdaging van vandaag is een foto te plaatsen van herfst. Dit is geen foto die ik zelf gemaakt heb, maar ik wil hem jullie toch graag laten zien. Toen mijn oma nog leefde hadden wij thuis een wingerd zoals deze. Ik was een jaar of 8 en in de herfst vond ik het prachtig om de bladeren te drogen en mijn oma vond dat prima. Ik legde de bladeren tussen telefoonboeken. Helaas verloren de meeste bladeren hun mooie herfst tinten. Maar als ik dan zo`n afbeelding zie zoals deze ben ik weer dat kleine meisje van toen. ( ja inclusief het drogen van bladeren)

Ook deze uitdaging is weer volbracht,
Zou ik al een jaar rond zijn? Ik zal eens even tellen.
In het volgende blogje zal ik jullie vertellen hoever ik ben.

Liefs,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten