dinsdag 8 november 2016

Plaats een foto van geld

De uitdaging van vandaag is een foto te plaatsen van geld. Ik heb al eens vaker zo`n uitdaging gehad. Toen heb ik een foto van het internet geplukt. Maar deze keer is het een eigen foto. Ik heb namelijk van een lieve vriendin wat hobby spullen gekregen die zij al jaren niet meer gebruikte. Tussen allerlei boekjes en andere materialen kwam ik dit pak met papier tegen. Er staan twee prijzen op . De oude gulden prijs en de euro prijs. Als we nu zouden opzoeken wat het kost dan betalen we nu het bovenste bedrag maar dan in Euro`s.

Jammer dat het allemaal zo duur geworden is. Maar we klagen niet. Ik heb een dak boven mijn hoofd, voldoende eten en drinken en kleding aan....daarnaast ben ik gezond. Dus ik ben super rijk!

Liefs,

Anita.

P.s Ik heb nu 245 uitdagingen volbracht. Pff nog 120 te gaan. Helpen jullie me een beetje? Ik ben wel een beetje door jullie al opgegeven uitdagingen heen.

Liefs,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten