zaterdag 26 november 2016

Plaats een foto van vogels die naar het zuiden vliegen

De uitdaging van vandaag is een foto te plaatsen van vogels die naar het zuiden vliegen. Het is alweer een tijdje geleden dat ik op de camping deze foto maakte. Ik zag de vogels vliegen, maar of het naar het zuiden is weet ik echt niet. Ik hoopt toen zeker dat dat niet zo was. Ik was aan het wachten op mooi weer en zeker niet op kou. 

Inmiddels is het november en hebben we de zomer al weer achter ons gelaten. De aankomende 3 maanden kunnen mij niet snel genoeg voorbij gaan. Ik ben echt GEEN winter mens. Voorjaar vind ik fijn, de zomer vind ik HEERLIJK, de herfst gaat ook nog wel, maar vanaf dat de wintertijd in gaat kijk ik weer uit naar maart. Ik moet dus nog even geduld hebben.

Ik ga nog maar even opzoek naar foto`s voor de volgende uitdagingen, hoef ik me niet te vervelen.

Liefs,

Anita


Geen opmerkingen:

Een reactie posten