zondag 27 november 2016

Plaats een foto van een patroon

De uitdaging van vandaag is een foto te plaatsen van een patroon. Nu had ik eerste het plan om een foto te maken van een viltpatroon, maar tijdens het opruimen van mijn hobbykamer kwam ik dit patroontje tegen. 

En het leuke is dat ik het truitje ook nog bewaard heb. Bijna alle kinderkleding heb ik weggegeven, maar dit truitje stond onze kinderen zo leuk dat ik er geen afstand van kon doen. Ik gebruik het bijna ieder jaar op mijn werk tijdens het thema kleding. 

En nu ik het patroon ook weer tegen kwam vond ik het leuk om ze beide te plaatsen.

Lees je nog steeds met veel plezier mijn blog? Laat dan eens wat van je horen. Ik zie namelijk dat mijn blog nog maar door weinige gelezen word ( maximaal 15 personen) en daarvan geeft ook nog bijna niemand een reactie. Dit gaat me vroeg of laat doen besluiten om te stoppen . Het is namelijk best veel werk en dat voor zo weinig geïnteresseerde vind ik bijna zonde van mijn schaarse vrije tijd.

Liefs,

Anita


Geen opmerkingen:

Een reactie posten