maandag 19 december 2016

Eekhoorntje

 Het is alweer even geleden maar ik wil jullie deze foto`s toch laten zien. De foto`s zijn gemaakt bij mijn schoonmama. Daar zie je regelmatig eekhoorntjes.

Vooral in de herfst want in de herfst vallen de walnoten van de boom. Je ziet de eekhoorns af en aan slepen. Het is zo`n leuk gezicht. Schoonmama heeft ook een pot pindakaas hangen en vetbolletjes en ook hier snoepen de eekhoorns van. Jammer dat ze zo moeilijk te fotograferen zijn. Maar het is me eindelijk gelukt.


Ook zie je vele verschillende vogels. Roodborstjes, gaaien, mussen en merels. Deze komen ook op de vetbollen en pindakaas af. Als de pot pindakaas leeg is vindt schoonmama deze op de grond terug. Tot op heden weten we niet wie dat doet. Ik vermoed dat de eekhoorns zo bijdehand zijn en dit doen. Het lijkt me voor een vogel namelijk een stuk moeilijker. Wie weet zijn we er ooit nog eens getuigen van. Ik ben echt wel nieuwsgierig wie dat op zijn/ haar geweten heeft.

Ik zal proberen om binnenkort eens wat vogels te fotograferen. Mocht dat gelukt zijn dan laat ik het jullie wel zien. Nu kunnen jullie genieten van deze  leuke foto`s.

Vinden jullie het nog steeds leuk om mijn blog te volgen? Ook nu ik geen uitdaging meer aanga? Ik vind het een stuk ontspannener om te bloggen. Nu hoef ik niet telkens opzoek naar bepaalde foto`s . Ik plaats wat ik leuk vind en wanneer ik er tijd en zin in heb. Ik lees nog wel steeds graag een reactie van jullie. Helaas wordt hiervan erg weinig gebruik gemaakt. Maar het zij zo.


Liefs,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten