dinsdag 20 december 2016

Simpele kerstversiering

Moet je eens kijken van voor ontzettende leuke en simpele kerstversiering ik tegen kwam op het internet.
Helaas een beetje te laat anders dan had ik het nog wel even gemaakt. Ik heb dan wel niet zo`n puntmandje maar wel een soortgelijke kerstbel. Als ik daar een aantal conifeertakken in stop dan heeft het waarschijnlijk hetzelfde effect. Leuk idee voor volgend jaar. Ik ben regelmatig opzoek naar leuke en vooral simpele knutsel. Eerder was ik nog wel van de ingewikkelde knutsel maar sinds ik weinig vrije tijd heb zoek ik meer naar snel te maken dingen die toch een leuk effect hebben.


Heb jij ook zulke leuke ideeën? Ik ben benieuwd naar wat andere maken. Vandaar dat ik ook een Facebook site heb. Het is wel speciaal voor vilt en seizoen tafels.
Mocht je een kijkje willen nemen dan kun je deze link gebruiken
Vilt en seizoenstafels Ik zal je dan zo snel mogelijk toevoegen.

Liefs,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten