zondag 11 december 2016

Plaats een foto van een herinnering aan je oma.

De uitdaging van vandaag is een forto te plaatsen die me herinnerd aan mijn oma. Het is alweer een tijdje geleden dat ik deze afbeelding ergens op het internet tegen kwam.

Direct gaat mijn herinnering dan terug naar mijn oma. Als zij op woensdagmiddag met de bus naar ons toe kwam rook zij altijd naar 4711. Dat was in die tijd zo.

Ik kan me nog goed herinneren dat als je de dop van het flesje draaide  het flesje van boven ook rond liep en er een gaatje in zat.

Toen mijn moeder op 29 jarige leeftijd een hersenbloeding kreeg smeerde mijn oma dit op mam haar voorhoofd zodat haar hoofdpijn een beetje verminderde. Nog gebruikt mam het regelmatig als zij hoofdpijn heeft. Gelukkig niet zo vaak meer als dat zij vroeger hoofdpijn had.

Weer een uitdaging volbracht. Hebben jullie nog uitdagingen voor me? Ik begin er doorheen te raken.

Liefs,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten