zondag 11 december 2016

Plaats een foto van een kerstshow

De uitdaging van vandaag is een foto te plaatsen van een kerstshow. Nu ga ik bijna elk jaar wel even kijken bij de Intratuin in Barneveld. Maar dit jaar viel het me zo tegen dat het waarschijnlijk de laatste keer geweest is. Hadden ze er twee jaar geleden nog een enorm winterlandschap staan, vorig jaar werd het al minder, maar dit jaar stond alleen deze beweegbare poppen als kerstshow. Boven zijn wel allerlei kerstbomen en decoratie daarvoor uitgesteld, maar waarvoor ik altijd kwam was er helemaal niks te zien.

Dit hoekje was wel leuk aangekleed hoor, maar het is voor mij geen kerstshow.

Deze uitdaging is ook weer  klaar .  Ik ben er bijna doorheen. Help... wie weet er nog een?

Liefs , 

Anita 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten