woensdag 7 december 2016

Plaats een foto van je moeder op moederdag

Ook Moederdag vieren wij niet . Vandaar een oude foto van mijn moeder. Zij moet hier ongeveer een jaar of 20 zijn geweest. Als ik deze foto zie dan lijk ik toch ook wel veel op haar. Net zo trots al ik op mijn vader ben, ben ik dat ook op mijn moeder.
Mijn moeder is haar hele leven al ziek, maar blijft toch genieten van het leven. Alleen begin dit jaar gaf zij de moed op. Ze zei: "ik wil wel bij jullie blijven, maar ik kan niet meer". Achteraf bleek dat zij 3 ontstoken longkwabben te hebben, dus het was niet zo vreemd dat zij zich zo naar voelde. Inmiddels is zij weer een beetje opgeknapt maar haar gezondheid zal altijd broos blijven en nooit meer beter worden.

Zij geniet van de kleine dingen van het leven. Een bos mooie bloemen, muziek luisteren en tv kijken en ze geniet van breien. Nu is zij weer bezig om een paar sokken voor mij te breien. Ze heeft het al een aantal keren uitgehaald maar is inmiddels zover dat 1 sok klaar is. Hopelijk krijgt ze ook de andere sok nog af en mag ik nog heel lang van haar genieten.

Liefs,

Anita



Geen opmerkingen:

Een reactie posten