dinsdag 6 december 2016

Plaats een foto van je vader op vadersdag

De uitdaging van vandaag is een foto te plaatsten van mijn vader op vaderdag. Nu doen we al jaren niets meer aan vaderdag. Ik vind het een commercieel feestje. Ik hou van mijn vader net zoveel op die dag dan op alle andere dagen. Dus maak ik ook niet speciaal op die dag een foto van hem. Maar nu kwam ik laatst deze foto`s tegen. Het zijn hele oude foto`s. Deze moeten zo ongeveer genomen zijn net na de tweede wereld oorlog. Ik denk dat mijn vader zo`n jaar of 7 zal zijn geweest dat hij samen met zijn zus en oma op de foto is gezet. Het huis op de achtergrond ken ik niet. Dus deze foto is waarschijnlijk niet gemaakt bij mijn ouderlijk huis.
 
Op de tweede foto staan meerdere kinderen. Ik weet wel bijna zeker dat het een neef en nicht is van mijn vader. Maar of die nicht nu degene is die al overleden is of de enige nog levende nicht weet ik niet. De foto is in het bezit van een dochter van de overleden nicht dus lijkt het me logisch dat het haar moeder is die op de foto staat, maar zeker weten doe ik het niet.

Zeker weet ik dat het meest linkse meisje mijn tante is met naast haar mijn vader.

Leuk om zulke oude foto`s tegen te komen.

Op naar de volgende uitdaging.

Liefs,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten