zaterdag 23 september 2017

Reeën in t Paradijs



Vandaag werd ik verrast door deze ree. Ik wandel al een maand of 3 bijna elke dag in het Paradijs. Dit is een bos met verschillende begroeiing zoals heide en vele verschillende loof en naaldbomen. Ik zat even te genieten van de zon toen ik geritsel hoorde en daarna water. Ik keek richting de plas en zag in het hoge gras iets bewegen. Ik stond op om het nog beter te bekijken en toen rende deze ree een pad op. Daar zag ze mij en vluchtte snel weer terug. Omdat ze daar weinig kanten op kon ben ik haar richting opgelopen en heb deze foto`s kunnen maken. Zij rende weg en weer hoorde ik het water en gehijg. Toen ik weer die kant op keek leek het wel of er een herdershond stond. Dom als ik was zei ik: "wat moet jij hier?" Het was direct stil. Achteraf denk ik dat het dus geen hond geweest is maar een reekalf. De volgende keer toch nog maar even stil blijven kijken tot ik zeker weet wat het is.

Liefs,

Anita


Geen opmerkingen:

Een reactie posten