zondag 24 september 2017

Rood met witte stippen


Eindelijk heb ik vandaag de vliegenzwam gevonden. Zoals je misschien wel weet loop ik al een paar maanden door het bos `t Paradijs. Eerst maakte ik foto`s van vlinders. En toen ik deze nauwelijks meer zag viel mijn oog op paddenstoelen. Waar ik ook zocht nergens een "rood-met-witte-stippen paddenstoel te vinden. Tot ik vandaag deze schoonheden tegen kwam. 

Ik heb nooit geweten dat er zoveel verschillende zwammen en paddenstoelen bestonden. Jammer dat ik van de meeste niet weet hoe ze heten en of ze giftig of eetbaar zijn. Niet dat ik ze zou gaan eten, maar ik zou het wel graag weten! 
Hopelijk blijft het nog een tijdje mooi weer zodat ik nog even kan genieten van een van de schoonheden van het bos.
Geniet jij ook zo van de natuur? Kom je daar ook helemaal tot rust? Wat je ook doe, vergeet vooral niet te genieten!

Liefs,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten