donderdag 28 februari 2013

Feetjes

Een tijdje geleden heb ik jullie mijn lentefeetje laten zien. Ik was helemaal tevreden over dit popje en bedacht dat ik eigenlijk wel zo`n feetje wil voor iedere jaartafel. Dus zo begon ik aan een hele reeks feetjes.

Hoe het herfstfeetje eruit moest komen te zien wist ik direct.

De andere feetjes koste me wat meer tijd om de kleuren en de bloem te bedenken.

Vooral het blauwe winterfeetje was lastig. Ik wilde haar de kleuren geven van de popjes die op de tafel staan, maar vond rood niet echt een winterkleur. Dus zo werd deze dame licht en donker blauw. Maar welke bloemen maak je nu tussen haar handjes? In de winter bloeien er niet zo heel veel bloemen. Ik heb er dus voor gekozen om ijskristallen en ijspegels na te maken en haar die in haar handen te geven.

De kleuren voor het aardbeien feetje en lavendelfeetje waren snel gekozen. Het frisse iets wat felle groen vind je ook terug in de popjes. Zo blijft de tafel toch een geheel met vele verschillende soorten popjes. Nu wil ik me nog een keertje wagen aan het maken van een popje gemaakt van wol.  Eerst maar eens een beetje moed verzamelen. Maar het komt vast goed.

Heb jij nog veel plannen?  Ook op knutselgebied? Wat je ook vergeet vooral niet te genieten.
Liefs Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten