vrijdag 31 januari 2014

Dieren

Wat een heerlijke foto is het toch. Zo`n heerlijke klein jong hondje. Die nog iets te veel huid heeft en voorlopig nog wel even kan groeien. Het lieve vertederende bekkie doet mij al snel smelten.  Maar wees niet bang, ik heb ruim voldoende aan mijn poezenbeesten en ik ben zeker niet van plan om een hond te nemen. Al zou je bij het zien van zo`n foto al snel vergeten dat het beestje eerst zindelijk gemaakt moet worden en er dan toch minimaal 4 maal per dag uit moet. In de zomermaanden natuurlijk helemaal geweldig maar bij regen ben ik blij dat ik geen hond heb en houd ik het bij mijn katten.

Zoiets heet creatief met sneeuw. Het is een mooi kunstwerk geworden. Jammer  dat zoiets altijd maar tijdelijk is. Zo hebben mijn kinderen jaren geleden een iglo gemaakt van sneeuw. ze zijn de hele buurt af geweest om met een kruiwagen overal sneeuw te halen. Thuis duwde ze de sneeuw in emmers zodat het "stenen" werden. Deze stenen werden weer op elkaar gestapeld en zo ontstond er een iglo. Ik  heb ergens nog wel foto`s dat zij er met z`n tweeën in zitten. Inmiddels is de kleinste toch al wel 1.80 meter. Voordat hij nu in een iglo zou passen dan moet er behoorlijk wat sneeuw gaan vallen. En hopelijk gaat dat nou net niet meer gebeuren.

Ik ga toch maar voor de lente. helaas valt er dan vaak ook weer behoorlijk wat regen. Het plaatje hieronder heb ik vorig jaar van het internet afgeplukt. Ik vond hem wel grappig.

En dan nu de "röntgenfoto" Hoe verzinnen mensen het? Ik vind het helemaal geweldig. Ben jij (nog/al) verliefd?  Verliefd zijn kan leuk zijn, maar het kan ook erg veel energie kosten. Zeker als je zoveel vlinders in je buik hebt als op deze grappige foto.










En dan de foto / tekening van de ezels. Ik vind het zo ontzettend knap als je zo kunt tekenen en fotograferen. Tekenen is een, maar om dan  de foto zo te maken ( of te bewerken) dat het een beeld wordt is ook een hele kunst.

En tot slot laat ik jullie even mijn nieuwe pasfoto zien. Ja ik moet nodig naar de kappen voor een kleurtje.  Hihi. Welk dier zou jij graag willen zijn? En waarom dan?

Liefs Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten