zondag 7 december 2014

Jasper

Jasper heeft ook behoorlijk wat jaren in het opvangcentrum gezeten. En echt intensief contact heb ik nooit met haar gehad. Zij was een aap die heel erg op zichzelf was. Zolang zij eten en drinken had vond zij het prima. Als ik de verblijven schoon wilde maken zoals ik dat elke maandag tot en met zaterdag deed liep ik er met de kruiwagen, schep en bezem langs. Eenmaal bij Jaspers verblijf ging ze uit zichzelf naar buiten. Zonder moeilijk te doen , zonder mopperen. Als ik klaar was en de schuif weer open deed kwam ze, als ze zin had, weer binnen. Wilde zij graag buiten blijven dan was dat prima. Op het moment dat ik met de gevulde ballen langs kwam, zo ongeveer om de dag, om uit te delen kwam ze direct binnen. Ze wist dan dat er 9 of meer verschillende hapjes in zaten. En dat liet madam zich niet ontnemen. Ook zij woont sinds 2 december niet meer in ons opvangcentrum.
Heb jij wel eens afscheid moeten nemen van een dier? Ben je er net zo ziek van (geweest) als dat ik ben? 
Liefs Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten