donderdag 16 juli 2015

Herinneringen aan muziek 1977


In het jaar 1977 had Smokie een aantal hit. Ik kan me nog goed herinneren dat ik bij de buurvrouw aan de overkant van de straat ging knutselen. Ik weet nog dat ik daar een popje van wol gemaakt heb waar ik super trots op was. Terwijl wij samen mijn popje maakte luisterde wij naar de radio waar dus de nummer "Lay back in the arms of someone" en  "Living next door to Alice" uit kwamen.

In dezelfde tijd had je volgens mij ook de "Dik voor mekaar show". De show met al die verschillende stemmetjes. Ik vond het geweldig om daar samen met Riekie naar te luisteren.

Ik denk dat ik in die tijd vooral veel buiten speelde in de buurt met de buurjongens. Meiden waren er in onze buurt niet zoveel van mijn leeftijd. En de meiden die er waren, waren echte poppenmoedertje en waren druk met poĆ«zieplaatjes ruilen. Ik was meer van het voetballen, hutten bouwen en fikkie steken. Dus vandaar dat ik meer met de jongens optrok.
Dat zijn mijn herinneringen aan de muziek uit 1977.

Liefs,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten