donderdag 16 juli 2015

Herinneringen aan muziek 1985

De lijst van nummer 1-hits in de Nederlandse Top 40 in 1985 Laat zien dat de Commodores een hit hadden met het nummer "Nightshift". Ik weet nog wel dat ik het een schitterende plaat vond. Maar herinneringen heb ik eigenlijk niet. Ik denk dat ik toen druk was met schoolverlaten en werken.

Ook Sandra had in 1985 een hit. Zij met het nummer Maria Magdalena. Deze plaat doet me denken aan het plaatsten van een grote cillo in het midden van het dorp. Dit moest `s nachts over de weg met speciaal transport. Die nacht ben ik dus heel vroeg opgestaan om te enorme gebeuren te bewonderen.  Een gedeelte van de vangrail moest worden verwijderd, net als de bovenleidingen van de trein. Dit moest voor een bepaalde tijd want anders kwamen de treinen in de problemen. Ik vond het erg indrukwekkend om mee te mogen maken.

Liefs,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten