donderdag 16 juli 2015

Herinneringen aan muziek 1986

De lijst van nummer 1-hits in de Nederlandse Top 40 in 1986 laat zien dat Billy Oceaan een hit had met het nummer "When the going gets tough, the tough get going. Ook Feargal Sharkey had een hit met het nummer "A good heart". De meeste nummers ken ik uit 1986 ken ik goed maar heb ik geen speciale herinneringen aan. Ik denk dat ik veel te druk was met werken en vriendschappen onderhouden.

Ook aan Cock Robin met het nummer "The promise you made" en  Falco met het nummer "Jeanny" heb ik geen speciale herinneringen. Ik vind het wel erge mooie nummers. Vooral Jeanny maakte een diepe indruk op mij. Van het idee dat je zomaar vermoord kon worden werd ik mij rond die leeftijd denk ik pas bewust. Tot die tijd was het lang leven de lol.

Op naar het jaar 1987. Wat dat jaar me bracht? Ik weet het nog wel
Liefs,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten