donderdag 16 juli 2015

Herinneringen aan muziek 1987

De lijst van nummer 1-hits in de Nederlandse Top 40 in 1987 laat zien dat Mel& Kim een hit hadden met "Respecteble". Ik kan me deze plaat nog herinneren. Ik vond het namelijk een vreselijke plaat. Net als "Pump op the volume van M.A.R.R.S. Ook zo`n vreselijke nummer. Mijn toenmalige vriendenclub vond het perfecte muziek. Wij gingen samen stappen bij een kleine disco "La Riche"? en de weg er na toe stond vaak deze muziek op. Het liefst zo hard mogelijk. Ik was altijd weer blij als ik uit kon stappen. Deze herrie achter mij latende.

De nummers "I wanne dance with somebody" van Whitney Houston en "Never gonna give you up" van Rick Astley vond ik juist schitterende platen. Ook die platen doen me herinneren aan de tijd dat ik ging stappen. En dan vooral aan de tijd dat ik op de dansvloer te vinden was. Helemaal los gaan vond ik toen geweldig. Alles en iedereen om me heen vergeten was wat ik toen deed. Dat is iets dat ik nu nog kan. Als we een feest hebben waar gedanst kan worden ben ik als een van de eerste op de dansvloer te vinden. Heerlijk gewoon.

Heftig tijd die vooral bestond uit werken, eten, drinken, stappen en veel te weinig slapen. Mooie tijd.

Liefs,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten