donderdag 16 juli 2015

Herinneringen aan muziek 1988

De lijst van nummer 1-hits in de Nederlandse Top 40 in 1988 laat zien dat Bill Medley en Jennifer Warnes
een nummer 1 hit hadden met het nummer " The time of my live" En Eddy Grant met het nummer "Gimme hope Jo`anna".

Glenn Medeiros had een hit met het nummer "Nothing`s gonna change my love for you". Dit doet me denken aan de tijd dat ik uit ging in Hoenderloo. Deze disco ( Piramide) bestaat al niet meer. Regelmatig ging ik daar lekker dansen. Soms met een hele groep maar ook regelmatig alleen. Ik vermaakte me altijd.

Yazz& the Plastic population had een hit met het nummer" The only way is up". Dit doet me denken aan de Heideweek in Ede. Ik had een vriendje maar die ging op vakantie naar het buitenland. In die tijd had je geen whatt app of Skype. Dus wij spraken elkaar niet. Daar was ik na een paar weken zo klaar mee, dat hij zelfs niet de moeite nam of een keer te bellen, dat ik alleen ging stappen. Daar ontmoeten ik verschillende mensen maakte veel plezier. Uiteindelijk werd dit ook het einde van mijn relatie met dit vriendje.

Een heerlijke maar ook spannende en vermoeide tijd. Enorme mooie herinneringen heb ik aan het jaar 1988

Liefs,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten