donderdag 24 september 2015

Reis wordt geboycot

Omdat manlief 50 werd hadden we besloten om een weekend weg te gaan. 
 
Voordat het zover was. ... Eerst wilde man lief thuis blijven.  Toen ik wat mopperde wilde hij wel en dagje naar Maastricht.  Een dagje?  Zo lang reizen voor één dagje Maastricht zag ik niet zitten.  Toen besloot ik om een weekendje weg te gaan.  Ik ben gaan zoeken en kwam uiteindelijk terecht in Solingen.
 
Toen we de koffers klaar hadden staan vonden we onze je-weet-wel-kater Pruts op de tas.  Waarschijnlijk had meneer al door wat er zou gaan gebeuren. Hij mopperde wel een beetje toen ik heb van de weekeindtas wilde doen, maar hij is netjes thuis gebleven.
 
Heb jij ook een huisdier dat je meteen door heeft? Heerlijk hoor.
 
Liefs,
 
Anita
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten