vrijdag 27 november 2015

Kerstboom hangers met lus

Vandaag de lusjes aan de kersthangers  gemaakt.  Ik heb de smaak te pakken. Ik heb nog zo veel ideeën. Maar ik ben bang dat mijn boom dan niet groot genoeg is om alles in te hangen.
 
Ik wil nog graag wat hertjes maken. En dan bedoel ik niet Rudolph het rendier,  maar ik denk met aan een bambie achtig hertje. De kleuren passen dan mooi bij de andre hangers die ik al gemaakt heb.   
Maar ook van die grappige koek popjes lijken me nog leuk om te maken.  En wat dacht je van nog een aantal sneeuwpoppen te maken?  Dan zal de boom zo langzamerhand wel opgetuigd zijn en ook wel vol. En boom helemaal vol hangen met zelf gemaakte ballen ga ik dit jaar niet redden.  Dus komen er zilvere ballen bij te hangen.
 
En jij?  
Zet jij een boom op?
Welke kleuren kies jij dan voor?  
Heb jij al jaren dezelfde versiering erin hangen?  
Of kies je telkens voor iets anders.
Misschien heb je helemaal geen kerstboom, maar wat je ook doe vergeet niet te genieten van alles wat zo maar op je pad komt. 
 
Liefs, 
 
Anita 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten